יום שישי, 22 במרץ 2013

איך אפשר להשתחרר כלכלית?


בשבוע שעבר הייתי בלונדון בסדנא שנקראת The millionaire mind 
של אדם בשם Harv Heker
היתה חוויה מיוחדת במינה, 1000 איש שבאו מכל העולם ללמוד איך אפשר להיות משוחררים כלכליתאיך כל אחד יכול לנהל את חייו ולהצליח.

אני רוצה לשתף אתכם בכמה מהדברים ששמעתי שם:
הדרך להיות חופשי מבחינה כלכלית היא כאשר ההכנסה הפסיבית שלך תהיה שווה
או גדולה מההוצאות שלך.
ועל מנת שתהיה לך הכנסה פסיבית יש דרך איך לנהל את הכסף שנכנס לך והיא לחלק בכל חודש באמצעות חשבונות נפרדיםאת ההכנסות שלךלסעיפים השונים:

המכשיר לניהול כסף
להפריד את הכסף שלך למשימות שונות:
  1. 10% מהכסף הולך לחשבון שנקראחופש כלכלי – את הכסף הזה לא מוציאים לעולם-משקיעים אותו,ונהנים מהריביתלעולם לא מהקרן.
  2. 10% מהכסף הולך לחסכון לטווח ארוך (מכוניתלימודי ילדיםחתונה וכו')
  3. 10% מהכסף הולך ללימודיםתשקיע בעצמך כל הזמן בלימודים והתפתחות.
  4. 55% הולך לצרכים השוטפיםאוכלקניותחשמל בגדים וכו'
  5. 10% הולך להנאהכל חודש משהו שעושה לך טוב
  6. 5% הולך לתרומה או של כסף או של זמן
כפי שאתם רואים השיטה היא לנהל את הכסף שלךההרגל של ניהול הכסף הוא זה שיעזור לך.
אתה זה ששולט בכסף ולא הוא בך.

טיפ חשוב נוסף שלמדתי שם הוא שיש לי אמונה מגבילה שאומרת
צריך כסף בשביל לעשות כסף
ואז הבנתי שהאמת היא שצריך יצירתיות כדי לעשות כסף
ועם זה כבר הרבה יותר קל לי כי אני אדם יצירתי.
זהוכפי שאתם מבינים אני מקפידה להשקיע בלימודיםומאד ממליצה גם לכם.
ההשקעה בעצמכם היא ההשקעה הכי טובה שאי פעם תוכלו לעשות
באהבה וחג שמח,
שולי זיו



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה