יום רביעי, 24 באפריל 2013

מה לא מלמדים באף בית ספר / שולי זיו


במבט לאחור, כשנזכרים בבית הספר ומה למדנו שם ,מבינים מה בעיקר לא למדנו.
גם בבית ספר יסודי, גם בתיכון, גם באוניברסיטה לא לימדו אותנו על החיים.
נושאים פרקטיים כמו ניהול תקציב אישי, ניהול זמן, חסכון לעתיד ,תודעה ,מה מייצר 
מציאות, מה משפיע עלינו, איך מנהלים עסק ועוד.

ואני, שכל כך אוהבת ללמוד, למדתי מקצוע- עיצוב תאורה 
אבל לא לימדו אותי איך להשיג עבודה.
עשיתי תואר שני בתיאטרון ותואר שני במינהל עסקים 
ואף קורס לא נגע בנושאים החשובים כמו מה אני באמת רוצה לעשות, 
מה החוזקות שלי, לאן אני רוצה להגיע, מה החלומות שלי, 
איך מציבים יעדים ואיך דואגים לעתיד .

כאשר גיליתי שאפשר לקבל המון ידע וניסיון בסדנאות מיוחדות
הבאתי אותן אלינו לבית ציוני אמריקה ולמדתי בלי סוף, בארץ ובחו״ל.
אל תתנו לאנשים להניא אתכם מהשתתפות בסדנאות
יש אנשים, בעיקר קרובים שיגידו לכם ,תפסיקו ללכת לסדנאות, עוד פעם?
אל תקשיבו להם, אל תחששו להשקיע בעצמכם עוד ועוד
כי מה שמלמדים בסדנאות בנושאים שונים
לא מלמדים בשום בית ספר 
מה שמלמדים בסדנאות יקפיץ אתכם למקומות חדשים

באהבה,
שולי זיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה